اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷
خانه » دانلود » چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟

اطلاعیه سایت

چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟

چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟


در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سلامت

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

امروزه به دلیل سبک زندگی کارمندی و تغذیه از فست فودها، بسیاری از افراد عموما شهرنشین، از چاقی شکم و پهلوها رنج می برند. تجمع چربی در این نواحی از بدن بسیار شایع است و چنانچه زودتر برای سوزاندن آن اقدام نشود، در آینده برای فرد دردسر ساز خواهند شد.

روشهای سوزاندن چربی شکم و پهلو

جمع شدن چربی در ناحیه شکم و میانه بدن باعث ایجاد بیماری‌های مختلف در بدن می‌شود و افراد به دنبال کاهش چربی‌های شکمی هستند. برخی حرکات ورزش سریعا به کاهش چربی‌های شکمی کمک می‌کنند. در این مقاله این ورزش ها را به شما معرفی می کنیم.

حرکت کرانچ‌

کرانچ‌ها حرکاتی هستند که به از بین رفتن سریع چربی‌های بدن کمک می‌کنند. با این حال باید برخی از نکات را در زمان انجام حرکات کرانچ در نظر بگیرید.
کرانچ را با دراز و نشست اشتباه نگیرید. در کرانچ نباید به صورت کامل بنشینید. تنها چند اینچ کمر را از زمین فاصله دهید. مراقب گردن خود در حرکت کرانچ باشید و آن را صاف نگه دارید. در حرکت کرانچ دست‌ها را پشت گردن قرار دهید یا آنها را روی سینه بگذارید. در زمان بلند کردن بدن دم بگیرید و در زمان بازگشت بازدم انجام دهید. سعی کنید در هر دور حداقل ۱۰ بار حرکت را تکرار کنید. هر حرکت کرانچ را دو یا سه ست تکرار کنید.

حرکت پلانک

پلانک حرکت بسیار خوب برای عضلات شکم است. در این حرکت کالری سوزی نیز صورت می‌گیرد. در حرکت پلانک باید بدن در یک خط باشد. باسن را بیش از حد بالا نگه ندارید. عضلات شکم را منقبض کنید و برای ۶۰ ثانیه در این حالت بمانید. اگر نمی توانید ۶۰ ثانیه بدن را نگه دارید، ۱۰ ثانیه نگه دارید پنج ثانیه استراحت کنید و دوباره ۱۰ ثانیه در حرکت قرار بگیرید.

حرکت کرانچ از بغل

کرانچ از بغل فشار زیادی به بدن وارد نمی‌کند اما برای کاهش چربی‌های شکمی بسیار مناسب است.

حرکت کرانچ با پای صاف

در این حالت پاهای خود را صاف و عمود بر زمین باید نگه دارید و کرانچ انجام دهید. این حرکت بر روی عضلات میانی و کناری شکم کار می‌کند. با دم بدن را بالا ببرید و با باز دم پایین بیاروید. ۱۲ تا ۱۵ بار در هر ست این حرکت را انجام دهید.

این پست توسط بخش سلامت مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چگونه با چند حرکت ورزشی سبک چربی های شکم و پهلو را آب کنیم؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .


منبع:koolakmag.ir
گرداوری شده : ایران فراز

اشتراک گذاری مطلب
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A